Monday 7 January 2013

Kenapa Kosmetik dan Wangian FM

Setiap Wanita pasti sukakan kosmetik mahupun wangian.  Bezanya antara mampu dimiliki atau tidak.

Saya memang minat membeli dan mengumpul wangian dari berbagai jenama.  Kerana sejak dari dulu lagi ayah dan ibu memang sentiasa menggunakan Minyak Wangi dan kami adik beradik memang suka akan haruman yang mereka gunakan.

Padu usia 14 tahun dan masa tu adik saya 12 tahun kami sudah di hadiah kan dengan minyak wangi berjenama seperti Christian Dior, Nina Ricci. Charles Jourden, Dunhill dan lain2 jenama yang terkenal di masa itu.  Kami membesar dengan haruman berjenama.  Tetapi sejak 10 tahun lepas ramai perniaga  minyak wangi sudah mula menjual wangian yang berjenama dengan harga yang berbeza.  Ada grade A lah, grade tripple AAA lah dan ada juga yang membekal kan wangian berjenama dan mengakui ianya 100% original tetapi tidak ada kotak disebabkan untuk melepasi cukai. Mmmmmmm yang mana nak percaya ni.

Sehingga tahun 2011 saya telah mengenali seorang dari Melbourne Australia melalui facebook yang mempromosikan  Wangian dan kosmetik dari jenama yang saya tidak pernah dengar atau kenal di mana2.  Apa lagi di Malaysia. Iaitu Federico Mahora. Pada masa itu sudah lebih 50 buah negara sudah mula mempunyai pejabat di negeri masing2 dan mempunyai pengedar pengedar (Independent Distributor). Saya masih ragu untuk menjadi pengedar oleh kerana Federico Mahora tidak ada pejabat atau stokist di Malaysia.

Pada 14 Feb 2012 Federico Mahora telah mula beroperasi di Malaysia iaitu ber ibu pejabat dan showroom di Kuala Lumpur. Bekas kawan sekerja saya bertanyakan sama ada saya berminat tak nak tahu lebih lanjut mengenai produk kecantikan. Produk yang dimaksudkan baru di kenali di Malaysia. Tanggal 6 Mac 2012 saya pergi bersendirian ke ibu pejabat Federico Mahora dan berjumpa dengan Mdm Jola iaitu Pengarah Urusan FM di Malaysia.  Dengan penuh kesabaran dan senyuman Mdm Jola memperkanal kan saya satu persatu produk haruman Federico Mahora.  Dan saya sungguh tertarik dengan harumannya yang sama kualiti dengan haruman berjenama Antarabangsa tetapi dengan harga yang mampu dimiliki oleh sesiapa pun.  Yang paling Istimewa ialah apabila beliau menerangkan Marketing Plan FM, saya sungguh tertarik dan tanpa melengahkan masa saya terus sign up dan menjadi Pengedar FM (Independent Distributor) dan memegang No ID MY10488.

Adakah ingin tahu selanjutnya????

SELAMAT DATANG KE DUNIA FM dari FEDERICO MAHORA








Joom!!! sertai kami hari ini.

Ada 3 basic tawaran untuk menjadi Independent Distributor FM





Package istimewa untuk yang hendak memulakan perniagaan dengan cepat

DEMO BEGINNERS PACKAGE



 DEMO BUSINESS PACKAGE



 BEGINNERS PACKAGE



 BUSINESS PACKAGE


 MAKE UP BEGINNERS PACKAGE


MAKE UP BUSINESS PACKAGE
.



No comments:

Post a Comment